Super sposób reklamy

Nie ma chyba zwyklejszego, lepszego, tańszego i bardziej uniwersalnego gadżetu reklamowego, jak kalendarz. Oczywiście nie chodzi tutaj o te niezbyt duże kalendarzyki kieszonkowe lub do portfela, tylko o prawdziwe spore kalendarze reklamowe, które można powiesić na ścianie, kalendarze w formie zeszytów na całe 356 dni w roku albo kalendarze do postawienia na biurku. Takie kalendarze są droższe, większe, niemniej jednak jednocześnie jest to rozwiązanie bardzo uniwersalne.




Każdy z nas wykorzystuje przecież kalendarza w takiej, czy innej formie, więc nie będzie osoby, dla której ten prezent byłby nietrafiony. Niejednokrotnie firmy zamawiają setki, a nawet tysiące takich kalendarz i wręczają je każdemu klientowi, który w czasie przedświątecznym albo noworocznym zrobi zakupy na przykład za określoną kwotę. Takie kalendarze można również wręczać do każdego zakupu lub np można je dodawać do zakupów zrobionych przez internet lub podarować np kontrahentom, którzy odwiedzają nas w celu podjęcia współpracy, a my chcielibyśmy w jakiś sposób ich do siebie przekonać i z nimi negocjować. Kalendarze trójdzielne w takim wypadku są fajnym rozwiązaniem, po to są spore kalendarze, które można powiesić w miejscu reprezentacyjnym na ścianie i tym samym możliwe będzie przez cały czas zerkanie na nazwę i logo firmy, która nam taki kalendarz podarowała. Jeśli firma myśli rozsądnie, to prędzej czy później zainwestuje w kalendarze trójdzielne albo inne i przekona się, że takie gadżety realnie świetnie sprawdzają się w reklamy firmy. Nie ulega wątpliwości, że to bardzo dobry pomysł.
Polecamy: sprawdź co piszą o ofercie reklamowej dla firm