Wielkie firmy przeznaczają setki tysięcy złotych, a niektóre marki nawet grube miliony na upowszechnienie marki. Dla nich inwestycja w takie gadżety jak tania torba materiałowa na ramię jest zwyczajnie niczym wielkim. Jednakże potencjał jaki mają torby bawełniane nie zawsze jest wykorzystywany przez spore firmy w stu procentach.
Promocji internetowe i stacjonarne są zdominowane przez największe korporacje. Jednak mali przedsiębiorcy też mogą wyszukać sposoby na rozpowszechnienie swojej marki. Mogą to zrobić chociażby poprzez tanie gadżety reklamowe. Natomiast żeby taka forma promocji była skuteczna, to oferowany gadżet reklamowy rzeczywiście powinien spełniać kilka bardzo istotnych funkcji. Głównie powinien być użyteczny. Ow dodatku powinien być również pozytywnie odbierany przez innych, dlatego nie może być to coś, co nie wpisuje się w teraźniejsze trendy i normy. Przy tym gadżet powinien być tani w produkcji dla firmy, a dosyć wartościowy dla klienta. Czy jest coś, co spełnia te wszystkie trzy elementy? Na pierwszą myśl może się wydawać, że będzie ciężko odnaleźć coś tego typu. Jednakże de fakto taki gadżet dla firm jest bliżej niż nam się wydaje, a przy tym, najprawdopodobniej mieliśmy okazję we własnym zakresie z niego skorzystać. Co to takiego? Otóż jest to wspomniana już na początku artykułu torba z bawełny organicznej z nadrukiem marki. Nadruk w postaci logotypu albo nazwy firmy to krok marketingowy, dzięki któremu klienci utrwalają sobie naszą markę w swojej podświadomości. To kolosalny krok do tego, aby zacząć być rozpoznawalnym w biznesie, ale głównie dla klientów.
Zobacz: Torba materiałowa.