Notatniki jako gadżety reklamowe

Sporo firm, organizacji czy urzędów, jak także kandydaci na stanowisko podczas kampanii wyborczych chcą jak najlepiej zademonstrować się potencjalnym klientom czy wyborcom. To także ciekawa propozycja - a na pewno bardzo oryginalna - na prezent dla gości ślubnych, gdy imprezę Młodej Parze sponsoruje lub zaszczyci znana marka Doskonałą formą reklamy jest podarowanie gadżetu charakterystycznego dla danego podmiotu. Idealnym pomysłem jest tu na przykład notes z logo firmy czy urzedu lub z innym charakterystycznym wizerunkiem wybranym przez zlecającego.



Taki firmowy notes może być zaprojektowany w formacie A5 (idealnym nawet do małego plecaka czy torebki) lub też w schemacie A4 (który z łatwością zmieści się w aktówce lub torbie na laptopa). Bardziej ekskluzywną formą zareklamowania się w gronie ewentualnych odbiorców są notatniki czy notesy w skórzanej oprawie, które bardzo elegancko prezentują się podczas różnego rodzaju zebrań czy innych spotkań wysokiego szczebla. Mogą być dołączane np do materiałów podczas szkoleń. Notatniki reklamowe dla firm są dostępne też w wersji codziennej - mogą być zarówno w twardej jak i miękkiej oprawie, w współzależności od grupy odbiorców. Zależy to też od ilości zamawianych towarów co wiąże się z budżetem zleceniodawcy. Im więcej sztuk do sprzedaży i im liczniejsza grupa potencjalnych klientów, tym bardziej intuicyjna bywa metoda oraz liczba stron notatnika. Jest to też ważny element w trakcie samego procesu przekazywania takiej formy promocji do grupy targetowej.
Polecana strona: http://www.iveno.pl/notes-reklamowy-indywidualny.